Cleanchoice: meer plezier van schoon

CleanChoice is van start gegaan in 2011. Onze andere aanpak van de schoonmaak sloeg vanaf het begin aan. We krijgen veel waardering voor het feit dat we altijd de volledige verantwoordelijkheid voor deze discipline op ons nemen.

En we groeien nog steeds! Door constant te streven naar verbetering, nauw contact te houden met de klanten, interne processen te stroomlijnen en constant de baan op te gaan. In hedendaags Nederlands: we gaan er helemaal voor.

CleanChoice werkt inmiddels vanuit steunpunten in Tilburg, Breda en Den Bosch. Het hoofdkantoor is gevestigd in Eindhoven. Met een kleine 100 collega’s zijn we een flinke club geworden. Allemaal gemotiveerd, ieder op zijn eigen manier en in het eigen specialisme.
Je hoort het steeds vaker: schoonmaken is een vak. En dat klopt, het is óns vak.

Miranda

Areamanager regio Tilburg

‘Als areamanager vindt ik het belangrijk om als team samen te werken om zo het beste resultaat te bereiken en tevreden klanten.  Door goede communicatie en pro-actief te zijn bereiken we samen dit resultaat.’

 

Irene

Areamanager regio Waalwijk-Den Bosch

‘Ik heb rayon Waalwijk-Den Bosch onder mijn hoede en heb er veel plezier in als ik voor zowel klanten als het personeel kan zorgen dat iedereen fijn kan werken. Daar komt van alles bij kijken, dat vind ik een uitdaging!’

 

Sanne

Areamanager regio Eindhoven

‘Als areamamager zorg ik voor goede communicatie tussen mij, klanten en onze interieurverzorgers. Dat alles schoon is en er een fijne werksfeer is. Samen ben je een team!’

Henriëtte

Areamanager regio Eindhoven

‘Ik werk al vanaf het begin met veel plezier bij CleanChoice en ben de rode draad tussen klanten en medewerk(st)ers. Ik zorg dat de klanten tevreden zijn en dat ieder zijn werk goed kan doen.’

Myra

Planning

‘Voor mij dagelijks de uitdaging om meerdere agenda’s bij elkaar en kloppend te krijgen. Zo zorg ik ervoor dat het werk naar tevredenheid van iedereen ingepland wordt. Veel dynamiek dus, geen dag is hetzelfde!’

Bianca

Finance

‘Cijfers en contracten zijn helemaal mijn ding. Daarnaast vind ik het een must dat zowel de inkomende als uitgaande facturatie waterdicht is. Dat is een belangrijk deel van onze goede dienstverlening.’

Vincent

Director

‘Ik los vraagstukken op en zorg dat de verwachtingen van onze klanten worden overtroffen.
Door aandacht wordt alles schoner.’

Marieke

Inside sales

‘Ik zorg dat de commerciële activiteiten vanuit kantoor goed geregeld zijn, houd onze social media bij en heb veel contact met onze klanten.
Lekker afwisselend!’